Nog twee nachtjes slapen en dan is het zover.....

30 augustus 2012 - Kampen, Nederland

Lieve allemaal,

Nog een kort berichtje voordat wij vertrekken naar het oh zo warme, tropische Suriname. Nog twee nachtjes slapen. Het kriebelt af en toe wel even in mijn buik. Berry is zeer relaxt en dat is wel heel fijn, voor de balans. Berry leeft al bijna als een halve Surinamer en zegt af en toe " no spang" tegen mij. Dat betekent in het Surinaams " maak je niet druk".  Dat ' no spang' zullen we nog veel gaan horen :).

Nu echt alles ingepakt wat ingepakt moest worden. Wat een werk. Alles staat netjes op zolder. Ik merk dat ik echt de hamster ben...maargoed. Blij dat mijn boekenkast(en) niet opgeruimd moest worden...pfff, anders was ik nu nog bezig.

Omdat wij van deze reislogger een fotoboek kunnen maken, plaats ik nu ook nog even wat foto's van de laatste tijd. Van alle voorbereidingen en bijzondere dagen. Mijn vriendin Nynke is op de valreep bevallen van een prachtige dochter Lara Elisabeth. Veel lieve kaartjes ontvangen voor onze reis. Ik zal een kleine impressie tonen.

Morgen middag vrijdag en tegen de avond zijn wij nog thuis ....mocht je nog een knuffel willen krijgen. Laatste keer bier en wijn voorradig :). Zaterdag vliegen wij om 11.15 uur, de vlucht zal ongeveer negen uur duren. Wij vertrekken dus heel vroeg. Jan gaat ons wegbrengen en familie zal ons uit zwaaien. Best even apart allemaal hoor. De volgende keer dat ik schrijf zitten wij hopelijk veilig in Suriname.

Kus Roliena Maria Leurink-Wezenberg.

1. Iris:
    30 augustus 2012
    Goede reis, lieve Rolien! We gaan je energie en enthousiasme echt missen. Gelukkig kunnen we via je reisblogger meegenieten.
  2. Ro:
    30 augustus 2012
    Lief !! Wat ben je snel Iris! Ik zet het er net op.
  3. Saskia:
    Lieve Berry en Rolien,

Heel veel plezier en hele goed reis gewenst! Hoe laat vertrekt het vliegtuig? Dan zwaai ik even naar jullie als jullie overvliegen!

liefs, Saskia
  4. Reinder en Berryl:
    30 augustus 2012
    Fijne reis Berry en Ro, no spang, deze reis wordt geweldig!!! Kus, Reinder en Berryl
  5. Isabella:
    30 augustus 2012
    zo jammer dat je weg gaat ga je heel erg missen. Ik hoop dat je het fijn hebt

gr Isabella
  6. Sannie:
    Lieve Ro en Ber,
    Het was weer gezellig, lekker Hollands gegeten samen.
    Heel veel geluk en plezier in Suriname. Ro, we kijken uit naar jullie verslagen, in geuren en kleuren! Een goede vlucht gewenst, lekker hakend en lezend op naar jullie nieuwe avontuur. We gaan jullie missen!!!!
    xxx San en Jan
  7. Roliena & Berry:
    Wij vliegen om 11.15 Sas !! X
  8. Jeanet Bres:
    Goeie reis
    En ik hoor van je!
  9. Christel karel rol:
    31 augustus 2012
    hee lieve Ro!!!!!! wat een super avontuur veel plezier beiden. Ik ga je blogs lezen dikke kus (ook van Martijn) en chris
  10. Henriette Wezenberg:
    31 augustus 2012
    Sven en Finn hadden het vandaag al over jullie terug komst, ze willen een groot spandoek maken.....hahaha....wij denken al de dag dat jullie terug komen. Pas goed op elkaar en kom gezond terug. Hou van jullie. XXX
  11. Roliena & Berry:
    31 augustus 2012
    Wat lief allemaal ! Wij gaan eerst weg .. Ha ha . We zullen maar zeggen time flies!! Wij gaan jullie ook missen hoor !!! Knuf
  12. Helen:
    31 augustus 2012
    Lieverds, een hele goede reis, ik zal goed voor je tuin zorgen Ro en
    ik
    kijk uit naar jullie eerste blog uit Suriname!
    Ik kan bij a niet gelopen dat het nu echt zo ver is!
    Een hele dikke kus!
  13. Jolanda en roland:
    1 september 2012
    Lieve ber en ro
    Fijne en gezellige tijd samen
    knuffie van ons jolanda
  14. Mark en Ilse:
    2 september 2012
    Lieve Berry en Roliena, geniet van dit jaar. Velen dromen hiervan en jullie doen het! Echt geweldig. Geniet ervan! En om Berry te quoten afgelopen vrijdagavond: reken er maar op dat we zaterdag al lekker aan het eerste 'parbootje' zullen zitten. We gaan jullie verhalen volgen. Kus van Mark & Ilse