Binnen twee weken vertrekken wij.

19 augustus 2012 - Kampen, Nederland

Lieve allemaal,

Vandaag is het zondag 19 augustus, het wordt 36 graden vandaag ! Wow, en dat in Nederland. Over een kleine twee weken gaat ons grote avontuur beginnen. We hebben telkens wat spullen ingepakt in dozen. Op een dag als vandaag doen we even niks, dat begrijpen jullie, we gaan straks zwemmen.

Gisteren met Helen naar mijn moestuin geweest. Het is er zo mooi op dit moment. Alles staat in bloei. Mijn zinnia's , dahlia's, kattensnor en nog veel meer, werkelijk prachtig om te zien. Ik zal proberen om er wat foto's bij te doen...ter impressie. Ik heb Helen uitgelegd wat ze moeten doen met de asperges, dahlia's en de druiven om maar wat te noemen. Ook uitgelegd hoe je knoflook kunt telen. Best raar, om straks een jaar niet in mijn bloemen/moestuin te zijn hoor!

De afgelopen weken nog allerlei leuke dingen gedaan. Ber en ik vermaken ons prima, vooral nu het ook nog zo heerlijk weer is, de laatste tijd. Naar Epe bij San op de camping geweest. Jeep gereden over de Veluwe met Jan en San en de kids....aangehouden door de boswachter omdat we ergens wild reden , waar dat eigenlijk niet mocht! Daardoor wel weer dingen ontdekt uit de Tweede Wereldoorlog. Cross country zou ik maar zeggen. Gelukkig is het goed afgelopen met een waarschuwing en geen proces verbaal :).

Kamper ui(t) dag spullen verkopen, nagels lakken en armbandjes maken. Gezellig Indiaas koken, motor rijden, verjaardagen vieren, housen en veel zwemmen.

Dinsdag kan ik onze malaria tabletten ophalen voor onze binnenlandse tripjes in Suriname. De temperatuur stijgt. Ik houd het kort. Kus !!! XXX

1. Reinder en Berryl:
    19 augustus 2012
    Lieve Ber en Ro, wat spannend, nog maar twee weken. Voordat jullie het weten zitten jullie in Suriname!! Geniet van het mooie weer in Nederland, een mooi voorproefje voor straks.
    Big hug & kisses vanuit een regenachtig Vietnam
  2. Sannie:
    19 augustus 2012
    Hai lieve ro en ber, het was super gezellig. Wat een avontuur in de jeep hè en dan gewoon in epe. We gaan jullie gezelligheid en enthousiasme erg missen! Xxxxx san en jan
  3. Gertjan&annette:
    19 augustus 2012
    hoi, luitjes, heel veel plezier met jullie avontuur, we zien jullie nog wel voor dat jullie vertrekken, groetjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  4. Henriette:
    20 augustus 2012
    Hoi hoi,

Leuk in epe.. mooie omgeving..(mijn geboortegrond..vandaar)

Bij het verscholen dorp gweest? Is altijd weer indrukwekkend..

Groetjes henriette
  5. Truus St.:
    20 augustus 2012
    Ja, het komt nu heel dichtbij...Rolien, we gaan jou kookkunst missen, en de mooie voetbal verhalen van Berry.
    Het is druk in huize Wezenberg-Leurink, allemaal nog afscheidsfeestjes....maar wel heel gezellig!!
    Geniet nog van het mooie warme Nederland. We zien mekaar nog wel voordat jullie echt vertrekken.
  6. Femke:
    27 augustus 2012
    Aloha, was weer erg gezellig afgelopen weekend, lekker gekletst, heerlijk eten en een swingende/dansende avond!! Nog maar 5 nachtjes slapen.......