Tarzan en Rakker

12 september 2012 - Paramaribo, Suriname

Helemaal vergeten jullie te laten kennis maken met onze waakhonden Tarzan & Rakker. Het zijn hele lieve enorm waakse honden....maar ...

Nu even een gedicht .Gemaakt met behulp van dichter Berry. Alleen voor 16 + plus lezers.

" Bij elke ochtenstond. Heeft Tarzan, Rakker's pikkie alweer in de mond. Vervolgens neemt Rakker, Tarzan in zijn kont. Dit tafereel zien wij elke dag en bekijken dit schouwspel niet altijd met een lach. Dagelijks begroet worden door beide honden met een flinke lik over onze handen. Laten wij dan ook hier liever aan ons voorbij gaan, voordat wij met infecties in het ziekenhuis belanden.

Tja ...

Ik zal er wat foto's van de honden bij doen en ook een foto van een veelvoorkomend Surinaams vogeltje , dat ons net zat aan te kijken, tijdens het ontbijt. Wie weet hoe dit vogeltje heet? Is vandaag de vraag. :).

Ook foto's van wat mieren. In de tropen heb je geen fruitvliegjes maar wel heel veel mieren. Net morste ik wat ei, zoals je ziet op de foto en dan komt het hele mierenpeleton eraan gesneld. We moeten dan ook al het voedsel in de koelkast bewaren.

Het motto van vandaag: Het draait in het leven vooral om Faya (vuur) en Lobi (liefde). Dit las ik net in de Parbode. A Tamara ! Tot morgen.

1. Isabella:
    Super vet!!!
  2. Roliena & Berry:
    12 september 2012
    Isabella , niet echt voor jouw oortjes en ogen als 10 jarige . :)
  3. Isabella:
    12 september 2012
    Nee ik bedoel dat da honden schattig zijn
  4. Roliena & Berry:
    12 september 2012
    Klopt ! Ze zijn echt heel leuk ... Maar ondeugend . Doei !!
  5. Gertjan&annette:
    12 september 2012
    hey girl , je hebt wel grappige verhalen ha ha , ga zo door kusjes van ons voor jullie xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx