Reacties

Marry bofkonten dat jullie zijn, die reis kan al niet meer… 2 sep. '12
Roland Super top dat jullie er zijn!!! en wat een leuke ervaringen… 2 sep. '12
Mark en Ilse Lieve Berry en Roliena, geniet van dit jaar. Velen… 2 sep. '12
Harrie van der Weerd Lieve Ber en Ro, heel veel plezier,en volg jullie… 1 sep. '12
Jolanda en roland Lieve ber en ro Fijne en gezellige tijd samen knuffie… 1 sep. '12
Helen Lieverds, een hele goede reis, ik zal goed voor je… 31 aug. '12
Roliena & Berry Wat lief allemaal ! Wij gaan eerst weg .. Ha ha .… 31 aug. '12
Henriette Wezenberg Sven en Finn hadden het vandaag al over jullie terug… 31 aug. '12
Christel karel rol hee lieve Ro!!!!!! wat een super avontuur veel plezier… 31 aug. '12
Jeanet Bres Goeie reis En ik hoor van je! 31 aug. '12
Roliena & Berry Wij vliegen om 11.15 Sas !! X 30 aug. '12
Sannie Lieve Ro en Ber, Het was weer gezellig, lekker Hollands… 30 aug. '12
Isabella zo jammer dat je weg gaat ga je heel erg missen. Ik… 30 aug. '12
Reinder en Berryl Fijne reis Berry en Ro, no spang, deze reis wordt… 30 aug. '12
Saskia Lieve Berry en Rolien, Heel veel plezier en hele goed… 30 aug. '12
Ro Lief !! Wat ben je snel Iris! Ik zet het er net op. 30 aug. '12
Iris Goede reis, lieve Rolien! We gaan je energie en enthousiasme… 30 aug. '12
Femke Aloha, was weer erg gezellig afgelopen weekend, lekker… 27 aug. '12
Truus St. Ja, het komt nu heel dichtbij...Rolien, we gaan jou… 20 aug. '12
Henriette Hoi hoi, Leuk in epe.. mooie omgeving..(mijn geboortegrond..vandaar)… 20 aug. '12
Gertjan&annette hoi, luitjes, heel veel plezier met jullie avontuur,… 19 aug. '12
Sannie Hai lieve ro en ber, het was super gezellig. Wat een… 19 aug. '12
Reinder en Berryl Lieve Ber en Ro, wat spannend, nog maar twee weken.… 19 aug. '12
Truus St. Nog enkele weken zijn we buren....... maar gelukkig… 24 jul. '12
Reinder en Berryl Heerlijk de vakantie is begonnen en ook nog met goed… 14 jul. '12