Nazomeren in Nederland. Vakantietijd.

17 september 2018 - Nederland, Nederland

Vandaag zijn we precies weer twee weken in Nederland. Echt leuk om onze familie , vrienden en bekenden weer ‘ live ‘ te zien. Een feestje op de Havana boot gehad. Roeline mijn vriendin werd namelijk 50 jaar ...

Roeline haar 50 ste verjaardag vieren op het bootje de Havana.

Varen naar Elburg met Marjan

boating time samen met mijn bbf.

Elburg is zo’n leuk stadje maar dat is Kampen ook. Hieronder zie je ‘ Kampen by night ‘ 😜

Kampen by night ! Pretty!

neefje Titus en nichtje Nora kwamen logeren. Neefje Titus en Nichtje Nora kwamen logeren. Erg leuk.

Feestje gevierd aan het Ganzendiep :

Feestje met elkaar.

Heel veel mooie zonsondergangen gezien .

sunset time again

Klein gedichtje van Berry over het zilver van het water. Voor de kinderen.

‘ Het zilver van het water , de zorgen zijn voor later. Hoe kan dat nou zo zijn? Ik zie een zwemmend konijn. Hij wil graag uit het water gaan maar heeft geen zwembroek aan.

Hieronder zien jullie zowaar een rivierkreeftje gevangen door Koen gisteren.

Rivierkreeft , gevangen door Koen. Weer vrijgelaten hoor.

Het water bij het Ganzendiep is echt helder. Net even gesnorkeld . Echt heel veel zacht koraal gezien. Bijzonder mooi. Ieder land heeft echt zijn verrassingen hoor.

Flowertime.

Fijn dat de zon hier weer volop schijnt.