Jan en San op bezoek

2 mei 2013 - Paramaribo, Suriname

Lieve allemaal,

Door het bezoek van Jan en San en de festiviteiten omtrent de kroning e.d. niet veel tijd gemaakt om te schrijven. Binnenkort nog een verslag van Tobago en Saint Lucia. Jan en San zijn op 27 april veilig gearriveerd in Suriname.

Gezellig zo samen. Ze logeren bij Zin resort. Met z'n allen naar de Nederlandse ambassade geweest in Paramaribo om de kroning te vieren. Eerst in de ochtend met z'n allen wezen ontbijten. Met heerlijke broodjes en oranje tompoezen. In de namiddag en avond , met al The Dutchies borrelen en haring happen !!! Was ook niet verkeerd.

Was een erg leuke dag. Op een groot scherm hebben we toch vanalles meegekregen. Maxima in haar mooie blauwe jurk en de gehele ceremonie in de Nieuwe Kerk. Ik had speciaal op aanraden van Ronaldo , kaartjes aangevraagd voor ons allemaal. Om dit alles op de Nederlandse ambassade, feestelijk bij te kunnen wonen.  We vermaken ons met elkaar kostelijk.  Kus !!! van ons allemaal.