Afscheid van Jan en San ....

11 mei 2013 - Paramaribo, Suriname

Helaas vertrekken over een aantal uurtjes Jan en San weer naar Nederland. We hebben het samen heel erg gezellig gehad. Van hen zullen sommigen nog wel wat verhalen horen. Ze hebben samen nog een enorme jungletocht gemaakt en hebben hun tijd echt goed besteed. Jan en San hadden een vol programma. Samen naar de trainingen van Berry wezen kijken was ook een leuke belevenis.

Leuk om Ber zo bezig te zien hoor. In de tropen voetbaltrainingen verzorgen is echt wel even wat anders dan the Dutch way. Warm ! San is gisteren met mij mee geweest naar mijn yogales en heeft heel goed meegedaan zelfs met alle pranayama oefeningen. We hebben een aantal keren heerlijk samen gegeten, was erg fijn samen.

Gisteravond bij Ronaldo en Lysbeth op hun prachtige balkon gezamenlijk afgesloten.

Lastig om afscheid te nemen....Maargoed over twee maanden zijn wij weer terug in Nederland.

Got to go. Moet straks aan de bak bij Zin resort. xxxx.

Foto's: Jan en San en Berry zijn trainingen horen bij dit korte verslagje. xxxx Ro.

1. Plonie:
    12 mei 2013
    Wens Jan en San een goede reis terug naar huis. Begrijp dat de vlucht vertraging heeft dus kunnen jullie nog een dagje langer van elkaar genieten. Voor jullie fijn maar voor Jan en San heel vervelend.
  2. Bud:
    Hoi allen,

Wij zijn weer geland in Nederland. Wij hadden geen vertraging, want wij vlogen met SLM. Nu snel naar onze jongetjes. Gr Jan
  3. Roliena & Berry:
    Hi Jan en San,
    Wat fijn dat jullie geland zijn ! En geen vertraging hadden. KLM heeft 24 uur vertraging! Hebben jullie even geluk. Lieverds fijne reis verder naar het noorden.
  4. Plonie:
    12 mei 2013
    Wat fijn Jan en San dat jullie weer in NL zijn. Nu was de SLM eens de snelste :-)
  5. Sannie:
    12 mei 2013
    Het was geweldig. Leuk om alle foto's nog weer even te zien. Nu moe maar voldaan naar bed! We gaan jullie missen!!! xxx
  6. Roliena & Berry:
    Lekker uitrusten ! Xxxx succes met werken van de week. X